Skip to main content

Hit 2 akan menjadi permainan MMORPG dengan sistem baharu! pemain adalah raja!

Hit 2 mula-mula diumumkan pada September 2021 tahun lepas, HIT 2 ialah sekuel MMORPG kepada permainan Action RPGHIT (Heroes of Incredible Tales), yang kini sedang dibangunkan oleh pasukan yang sama di NAT Games , anak syarikat Nexon. Ia bukan sahaja menukar genre kepada MMORPG yang menggunakan Unreal Engine 4, walaupun tidak banyak butiran tentang permainan ini, selain daripada pertempuran PVP besar-besaran.

Berikut ialah beberapa butiran ringkasan yang media Korea miliki berdasarkan maklumat daripada pasukan pembangunan HIT 2:

Tajuk permainan ini ialah HIT 2, walaupun genre telah berubah, ciri terasnya masih berkaitan dengan “Aksi”.

Terdapat idea untuk memberi HIT 2 sari kata, seperti “HIT 2: Multi-hit”, tetapi tiada satu pun cadangan yang berkesan. Oleh itu, pasukan pembangunan terus menggunakan HIT 2 yang mempercayai “HIT” sebagai IP.

Pasukan pembangunan berasa sedikit kesal kerana HIT asal tidak dapat memenuhi potensinya dan tidak dapat memaparkan pandangan dunia penuh kerana ia adalah permainan berasaskan Peringkat. HIT 2, sebagai MMORPG, akan dapat mempamerkan perkara yang selalu dibayangkan oleh pasukan.

XH Studio, pasukan pembangunan HIT 2, ialah pasukan dalaman di NAT Games yang kebanyakannya terdiri daripada bekas kakitangan yang bekerja di HIT. Yang dibentuk selepas perkhidmatan permainan pertama dihentikan. XH sebenarnya bermaksud “Xtreme Hit.”

Hit 2 will be an MMORPG game with a new system! player is king!

Pasukan pembangunan mendakwa bahawa apa yang menarik dalam HIT 2 ialah reka bentuk dan perkhidmatannya, merujuk kepada betapa bagusnya permainan MMORPG mudah alih di pasaran dan baik kerana perkhidmatan yang baik, komunikasi antara pemain dan tidak membuat janji yang tidak boleh ditepati

Pada sistem pertempuran, NAT Games bertujuan untuk mewujudkan identiti unik dalam HIT 2 dan menjadikan permainan ini menonjol dan diiktiraf daripada orang ramai.

Dalam permainan baharu ini masih terdapat pertempuran automatik dalam HIT 2, tetapi pasukan menjadikannya “lebih sejuk” daripada permainan lain apabila melihat skrin, dengan permainan manual mempunyai kelebihan dan ganjaran yang lebih baik.

HIT 2 ditetapkan 10 tahun selepas dewi Eda pergi. Dalam dunia yang tidak bertuhan, pemain mesti bekerjasama antara satu sama lain, memulakan konflik, berjuang melalui kekacauan dan kegelapan yang melanda negara.

Pemain akan melihat banyak watak biasa dan NPC daripada permainan HIT asal kembali ke HIT 2.

Kandungan teras semasa untuk HIT 2 ialah PVP, dan Siege Warfare ialah mod utama di mana beribu-ribu pemain boleh mengambil bahagian dalam pertempuran PVP besar-besaran. Ciri ini akan tersedia serta-merta selepas dikeluarkan.

Ketua Guild Guild in Siege Warfare yang menang akan menjadi Raja Tanah, bukan sahaja dalam nama tetapi sebagai raja literal yang mampu menetapkan peraturan tertentu yang mempengaruhi semua pemain. Ini adalah sebahagian daripada konsep di mana pasukan pembangunan menyerahkan “roda stereng” kepada pemain secara bebas. Slogan yang digunakan ialah “Be The King, Rule The World.”

Sebagai contoh, apabila pelayan mempunyai terlalu banyak PK, raja boleh melaraskan penalti PK. Sistem demokrasi juga dipertimbangkan secara dalaman. Apabila berbilang pemain berkumpul untuk membuat keputusan, keputusan itu ditunjukkan pada pelayan. Sistem pengurusan pemain ini masih dalam pembangunan.

6 Kelas dirancang untuk hadir pada pelancaran HIT 2, dan tidak semua Kelas berorientasikan PVP. Walau bagaimanapun, itu tidak bermakna bahawa kelas PVE-centric tidak dapat mengalahkan kelas PVP-fokus, kerana kawalan pemain juga penting semasa pertempuran.

NAT Games mengakui bahawa apabila pemain mula-mula masuk dan cuba bermain HIT 2, tanggapan pertama mungkin bahawa permainan itu sudah terasa sangat biasa bagi mereka. Walaupun benar bahawa pasukan pembangunan ingin mendekati pemain dengan permainan yang hebat, itu tidak bermakna HIT 2 adalah permainan baharu yang belum pernah dimainkan sebelum ini.

Hit 2 telah bertambah baik berbanding permainan sedia ada hari ini. Sukar untuk dikatakan sekarang, tetapi kaedah komunikasi, model perniagaan dan sistem permainan sangat berbeza daripada permainan MMORPG yang lain. Khususnya, menukar sistem pada pelayan dalam masa nyata selepas setiap perang pengepungan akan menjadi pengalaman baharu dalam MMORPG Mudah Alih.

HIT 2 ialah MMORPG yang NAT Games telah rancangkan selama 5 hingga 10 tahun, dan jika pemain kecewa dengan permainan MMORPG semasa yang mereka main, mereka digalakkan untuk mencuba HIT 2 apabila sudah bersedia dan memberikan penilaian jujur ​​kepada pasukan pembangunan.

===

Baca lebih banyak artikel berkaitan permainan mudah alih lain di laman web maklumat permainan mudah alih FajarYusuf.Com.
Ikuti Facebook Fanpages dan juga FajarYusuf.Com Google News supaya anda tidak terlepas maklumat terkini.

Comments

Popular posts from this blog

Contoh Program C++ : Konversi Bilangan Hexadesimal, Oktal , Biner.

Hai Pembaca FajarYusuf.Com yang pintar dan berwawasan tinggi, kali ini FajarYusuf.Com akan post Contoh Program C++ : Konversi Bilangan Hexadesimal, Oktal , Biner . Mari kita membuat program konversi bilangan yang sangat mudah di buat dengan menggunakan bahasa pemrograman C++. Yaitu dengan menggunakan type data long, untuk Hexadesimal dengan rumus : <<hex<<desimal (merubah dari bilangan Desimal ke Hexadesimal) , untuk Oktal dengan rumus : <<oct<<desimal (merubah dari bilangan Desimal ke Oktal). Dan untuk biner dilakukan pembagian 2. Contoh Coding Program C++ Konversi Bilangan: #include<iostream> using namespace std; int main() { long desimal, pembagi=1073741824, bit; cout<<"Nilai Desimal : "; cin>>desimal; cout<<"Hexadesimal = "<<hex<<desimal<<endl; cout<<"Oktal = "<<oct<<desimal<<endl; ...

Menambahkan Peraturan Komentar Pada Blog

Menambahkan Peraturan Komentar Pada Blog : Ngblog Menulis sebuah artikel dan dikomentari dengan link aktif/promosi produk dan kata kata spam lainnya memang tidak mengenakan anda mungkin akan sangat merasa kecewa sekali, anda mungkin seperti menulis sebuah artikel namun tidak dihargai karyanya oleh orang lain. Mungkin membuat aturan berkomentar di blog adalah salah 1 cara menetralisirnya, mungkin jika ada aturan tersebut orang berpikir 2 kali untuk meninggalkan komentar Spam, lalu bagaimana cara membuat aturan komentar tersebut? langsung saja kita praktekan Ikuti langkah berikut : Login ke bloger,masuk ke blog yang anda inginkan, Klik Setelan -> POS-KOMENTAR   Scroll kebawah dan cari menu "pesan formulir komentar" klik tambahkan , dan isi kolom sesuai keinginan kalian atau peraturan yang kalian inginkan.  Setelah selesai silakan klik simpan setelan dipojok kanan atas. Lihat hasilnya di blog kalian ,akan seperti ini : Jika ada pertanyaan...

Mengenal Struktur Pada Bahasa Pemrograman C++

Hai Pembaca FajarYusuf.Com yang pintar dan berwawasan tinggi, kali ini FajarYusuf.Com akan post  Mengenal Struktur Pada Bahasa Pemrograman C++ . Secara umum, struktur bahasa pemrograman C++ umumnya adalah seperti dibawah ini : // contoh program C++ #include <iostream> using namespace std; int main () { cout << "Selamat Belajar C++ di fajaryusuf.com"; return 0; } Hasil output: Klik gambar untuk memperbesar Sisi atas merupakan source code, dan sisi bawah adalah hasilnya setelah dilakukan compile dan di eksekusi. persatu Program diatas merupakan salah satu program paling sederhana dalam C++, tetapi dalam program tersebut mengandung komponen dasar yang selalu ada pada setiap pemrograman C++. Jika dilihat satu : // contoh program C++ Baris ini adalah komentar. semua baris yang diawali dengan dua garis miring (//) akan dianggap sebagai komentar dan tidak akan berpengaruh terhadap program. Dapat digunakan oleh programmer ...